Perbezaan Minyak Wangi Alternatif Haruman Antarabangsa Keluaran HOT PERFUME Dengan Yang Lain Adalah Kepekatan Pati Minyak Wanginya Lebih Tinggi, Daya Tahan Harumannya Lebih Lama, Harga Berpatutan, Pati Minyak Wangi Dalam Pelabagai Warna, Pilihan 3 Jenis Pek ‘Concentrated Roll-On’ Dan ‘Eau De Parfum Spray’ Serta Terdapat Dalam 2 Jenis Kualiti Versi EGYPT & FRANCE


Monday, January 10, 2011

PEK & PRODUK TERBARU KELUARAN HOT PERFUME

 Pek Terbaru Haruman PATI 5ml Roll-on
* Pek terbaru yang moden, botol kosmetik dengan 'metal roller'
* Lebih bergaya, mudah diguna, kesan maksimum
Sudah Tengok Pasti Tergoda !



HOT ! Haruman EDP 20ml Spray Terbaru
* Botol berwarna dengan kualiti spray yang bermutu
* Formula EDP lebih pekat 30%, haruman mampu bertahan 6 - 8 jam pada pakaian (suhu bilik)
* Malah dengan harga jauh lebih rendah, hanya RM18.00 (SM) dan RM19.90 (SS) sahaja
Sudah Cuba Pasti Teruja !


Apakah Auraflux Perfumes ?
Auraflux Perfumes adalah pati minyak wangi yang telah disuntik dengan kuasa gelombang magnet secara saintifik. * HANYA DALAM TEMPOH 3 SAAT SAHAJA AURA KUASA LUARBIASA DARI AURAFLUX PERFUMES, HASIL DARI TEKNOLOGI GELOMBANG MAGNET ANGKASA LEPAS, SUDAH BERADA DI DALAM TUBUH ANDA. AURA KUASA HEBAT DARI AURAFLUX PERFUMES INI BOLEH DIBUKTIKAN DAN DIRASAI SENDIRI.


Citronella atau serai wangi adalah produk penghalau pelbagai serangga yang amat berkesan, produk ini boleh didapati dalam dua bentuk iaitu kon atau spray. Citronella Cones hendaklah dibakar untuk mendapat kesan maksimum atau boleh juga diletak begitu sahaja ditempat yang diperlukan bagi mengelak kehadiran serangga seperti lalat,nyamuk,lipas, semut, cicak dan sebagainya.Selain membasmi kehadiran serangga, Citronella Cones yang dibakar turut meninggalkan kesan berbau harum yang mempersona, ianya tidak toksid berbanding dengan produk penghalau serangga yang lain bukan sahaja mahal malah bahaya pada kesihatan (toksid).


Ini adalah produk sabun mandi buatan tangan yang diadun dengan pelbagai pati minyak wangi alternatif haruman antarabangsa. Mewangikan seluruh tubuh dengan haruman kegemaran anda. Boleh menghilangkan bau badan dan peluh. Produk terkini, pertama di Malaysia, halal dan tanpa alkohol, berkualiti tinggi.


Diperbuat daripada pati minyak wangi (pekat) bermutu tinggi. halal dan tanpa alkohol, haruman mampu bertahan lebih 24 jam. Penyah bau busuk dan hapak.
PERHATIAN : Untuk kesan lebih baik dan tahan lama, spray pada fabrik, sofa atau langsir. Simpan dalam suhu bilik, elak dari cuaca panas.


 Cara menggunakannya samada dibakar atau disimpan di dalam kereta, almari dan sebagainya.Jika hendak dibakar, nyalakan api di hujung kon dan padamkan api setelah ianya membara. Bara tersebut akan mengeluarkan asap yang berbau harum. Setiap kon mengambil masa kira-kira 30 minit. Haruman yang dikeluarkan oleh kon walaupun sudah terpadam baranya, mampu bertahan selama sehari. Ia amat sesuai digunakan di dalam bilik tidur, ruang tamu atau tandas bagi menyegarkan udara dan menghidupkan suasana.




2 comments:

Faiz said...

Comel botol 5ml Hot Perfume.

Anonymous said...

N9.. Kuala pilah mane cawangn terdekat